Temizlik İşleri Müdürlüğü
- 11-07-2024
Müdürlüğün Görev ve Sorumlulukları:
(1) Belediyesinde yürütülen temizlik faaliyetlerinin; çağa ve teknolojik gelişime ayak uydurmasını ve halkın sağlıklı bir çevrede yaşamasını sağlamak,
(2) Mevzuata uygun bir “Evsel Atık Yönetim Planı” oluşturarak önemli çevre sorunları ile ilgili kontrol sistemlerinin planlamasını yapmak ve hazırlanan bu planların uygulanmasını sağlamak,
(3) Yürüttüğü işler ile ilgili düzenli olarak veri toplamak, değerlendirmek ve bu doğrultuda uygulanan sistemleri geliştirmek,
(4) Gerçekleştirilen uygulamaların kamuoyuna tanıtılması ve en etkin şekilde işletilmesinin sağlanması için planlamalar yapmak,
(5) Faaliyet alanı ile ilgili talep ve şikâyetleri değerlendirmek ve bu doğrultuda kararlar almak ve uygulanmasını sağlamak,
(6) Çevre kirliliği oluşturan çöp, sokak temizliği, moloz vb. unsurları belirlenecek bir programa uygun olarak temizlemek
(7) Müdürlük tarafından oluşturulan Evsel Atık Yönetim Planı dâhilinde çevre sorunları ile ilgili kontrol sistemlerinin planlamasını yapmak ve bunların uygulanmasını sağlamak,
(8) Hatalı uygulamaları tespit etmek ve ilgili birime gönderilmek üzere raporlamak,
(9) Uygulanmakta olan sistemlerin aksayan yönlerini tespit ederek ilgili birimlere bilgi vermek ve gerekli görülürse sistemi değiştirmek ve güncellemek,
(10) Müdürlük tarafından gerçekleştirilen tüm işler ile ilgili Belediye sınırları içinde gerekli denetimleri yapmak veya yaptırmak,
(11) Belediyemizin, paydaşlarımıza sunduğu hizmetlerin sürekli iyileştirilmesi ve paydaş memnuniyetinin sürekli artırılması amacıyla işlerini planlamak, uygulamak, kontrol etmek, iyileştirmek ve üst yönetime raporlamak